Mybb Hakkında Soru ve Sorunlarız, Yardım ve Destek için MybbDepo external Adresini Ziyaret Ediniz.
Sponsor Reklam

duyuru Güncel Duyurular!
Güncel MyBB Dökümanları.. Güncel + Orijinal MyBB Sürümleri..
bilgi mybb

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 2.78/5 - 9 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 2.78/5 - 9 oy
google admin konularına karşımı ? bu nasıl seo ?
#8
bu güzel sözler rep'den daha önemli benim için abicim.. teşekkürler..
Ara
Cevapla
#9
Rica ederim,bu arada sanırım bu bilgiler sadece @ whturk-(ömer'e) değil herkese yeticektir..
bakalım whturk bu konu hakkında neler söylücek..

Artık ''seo'' ''seo'' diye kandırılan dostlarımızı ''uyandırmanın zamanı gelmedimi?''
MyBB.Com.TR Sağ Ok XpSerkan.Com Sağ Ok FB.Com/XpSerkan
Google: +MyBBGrup Sağ Ok FaceBook: #MyBBGrup Sağ Ok Twitter: @MyBBGrup Sağ Ok YouTube: ►MyBBGrup
MyBB Destek Sağ Ok MyBB Tema Sağ Ok MyBB Eklenti Sağ Ok MyBB Seo
≧◔◡◔≦ I Love You MyBB (>‿)
Ara
Cevapla
#10
(24.04.2010, Saat: 22:12)xpserkan Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(24.04.2010, Saat: 22:03)No FeaR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: bu konuda bir ipucu vermek istiyorum , kullandığını seo çok önemli. google seo değilde eski seo'yu yani SpiceFuse SEO kullanıyorsanız. sabitli konuları daha önemli ve acil gördüğü için indexleme süresi yaklaşık 10-15 dakika sürüyor. yani konu açarken konuyu sabitle seçeneği ile sabitlemenizi tavsiye ederim. defalarca test ettim, hep aynı sonucu aldım.. admin olarak konu açmaya gelince, serkan abinin dediğini yapmanı öneririm, şayet böyle bir sorunun varsa. illa ki isim değiştirecen diye bir şey yok, yeni bir admin hesabı oluştur. diğeride dursun. google nin işleyiş tarzı seo, özgün içerik vs. e haliyle hep aynı adamı konu açtığını görünce Gülümseme bir yerden sonra özgün içerik yok anlayabilir google botu ve bu yüzden indexlemesi geç olur..

bunlar benim kendi düşüncelerim. yanlışım varsa affola Sırıtmak

Helal sana, + multi rep,özel olarak verilen bilgilerden birini ortaya sundun çok sağol ben orda aslında çaktırmadan söylemiştim,tabi bunu bilen çok az sayıda kişi var önerin ve fikrime katıldığın için teşekkürler...

Yanlız rep veremiyorum sorunumu hala çözebilmiş değilim diğerleri gibi sanada borcum olsun,kaçmıyoz yaa Dil Çıkaran Göz Kırp

Usta rep borcun çoğalıyor haberin olsun he . kanka evet sende nickini değiş google tanımaz seni Gülümseme Dil Çıkaran öle nickmi olur ehu mehu yehu x)
Ara
Cevapla
#11
neden mesajları silemiyorummm Üzgün
Ara
Cevapla
#12
ben nick imi zaten değiştirmiştim tekrar mı değiştireyim??
Ara
Cevapla
#13
Çok İyi! 
(03.05.2010, Saat: 14:53)whturk Adlı Kullanıcıdan Alıntı: ben nick imi zaten değiştirmiştim tekrar mı değiştireyim??

Aynen öyle nick değiş ve anlatılanları tekrar gözden geçirip uygulamaya başla...
MyBB.Com.TR Sağ Ok XpSerkan.Com Sağ Ok FB.Com/XpSerkan
Google: +MyBBGrup Sağ Ok FaceBook: #MyBBGrup Sağ Ok Twitter: @MyBBGrup Sağ Ok YouTube: ►MyBBGrup
MyBB Destek Sağ Ok MyBB Tema Sağ Ok MyBB Eklenti Sağ Ok MyBB Seo
≧◔◡◔≦ I Love You MyBB (>‿)
Ara
Cevapla

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Soru-Sorun google seo gösterim sayısına göre listeme sorunu qugurq 3 6,657 25.04.2012, Saat: 12:59
Son Yorum: S.G



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© 2009-2019 MyBB.Com.TR Internet Hizmetleri, MyBBGrup.Com Alt Kuruluşudur.

Web sitemiz dahilindeki tüm sayfalar, bu sayfaları gösteren tüm ekranlar ve içerdiği her türlü bilgi ve bağlı materyal, yerleşim ve öğeler, (çözüm ortaklarının logoları ve yasal hakları hariç) MyBB.Com.TR'ye aittir.
Yazılı izin olmaksızın ve kaynak belirtilmedikçe, (Kaynak göstererek alıntı yapılabilir.) kopyalanamaz ya da yayınlanamaz. MyBB.Com.TR sitesindeki içerik-ler 5070 sayılı kanun kapsamında dijital zaman damgasıyla ve DMCA tarafından korunmaktadır.
Tüm hakları, (insafiyet ile) saklıdır.



teknoloji forumu , haber