Mybb Hakkında Soru ve Sorunlarız, Yardım ve Destek için MybbDepo external Adresini Ziyaret Ediniz.
Sponsor Reklam

duyuru Güncel Duyurular!
Güncel MyBB Dökümanları.. Güncel + Orijinal MyBB Sürümleri..
bilgi mybb

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
ForumSuper.net Tasarımı nasıL sizce?
#1
Mrb arkadaşLar,

Bi süre önce kurmuş oLduğum forum sitem için sizLerden fikir aLmak istiyorum.
Sizce forum tasarımı nasıL oLmuş,neLer oLmaLı,neLer yapıLmaLı?

Ayrıca foruma üye çekmek için öneriLeriniz var mı?BeLirtirseniz sevinirim.

Şimdiden TşkLerr..

Kod:
www.forumsuper.net
Ara
Cevapla
#2
Bence sade bir forum sitesi olmuş :/
Ara
Cevapla
#3
Hocam temanız gayet sade hoş ve hafif olmuş, yani bence böyle güzel diyorum, ne kadar hafif olursa o kadar iyidir..

Bu arada footer için sitenizdeki önemli konu yada bölümlere ait linkleri yerleştirin, ayrıca metalarınızı eklememişsiniz sanırım onlarıda en kısa sürede eklemeniz iyi olacaktır.

Başarılar dilerim..

Son olarak bizim çeviriyi kullanmanızıda tavsiye ediyorum, tabi bu sadece size bağlıdır..(zorunluluk kesinlikle yoktur!)
MyBB.Com.TR Sağ Ok XpSerkan.Com Sağ Ok FB.Com/XpSerkan
Google: +MyBBGrup Sağ Ok FaceBook: #MyBBGrup Sağ Ok Twitter: @MyBBGrup Sağ Ok YouTube: ►MyBBGrup
MyBB Destek Sağ Ok MyBB Tema Sağ Ok MyBB Eklenti Sağ Ok MyBB Seo
≧◔◡◔≦ I Love You MyBB (>‿)
Ara
Cevapla
#4
(15.06.2011, Saat: 23:21)xpserkan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hocam temanız gayet sade hoş ve hafif olmuş, yani bence böyle güzel diyorum, ne kadar hafif olursa o kadar iyidir..

Bu arada footer için sitenizdeki önemli konu yada bölümlere ait linkleri yerleştirin, ayrıca metalarınızı eklememişsiniz sanırım onlarıda en kısa sürede eklemeniz iyi olacaktır.

Başarılar dilerim..

Son olarak bizim çeviriyi kullanmanızıda tavsiye ediyorum, tabi bu sadece size bağlıdır..(zorunluluk kesinlikle yoktur!)

Yorumunuz için tşkLer hocam.

Footer ve meta iLe iLgiLi neLer yapabiLeceğimi anLatırsanız çok memnun oLurum.Bu konuLarda henüz yeni sayıLırım : )
Ara
Cevapla

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Tasarımı Yapan Yazısı By_Fortesqu 2 3,820 08.04.2012, Saat: 07:34
Son Yorum: By_Fortesqu



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© 2009-2019 MyBB.Com.TR Internet Hizmetleri, MyBBGrup.Com Alt Kuruluşudur.

Web sitemiz dahilindeki tüm sayfalar, bu sayfaları gösteren tüm ekranlar ve içerdiği her türlü bilgi ve bağlı materyal, yerleşim ve öğeler, (çözüm ortaklarının logoları ve yasal hakları hariç) MyBB.Com.TR'ye aittir.
Yazılı izin olmaksızın ve kaynak belirtilmedikçe, (Kaynak göstererek alıntı yapılabilir.) kopyalanamaz ya da yayınlanamaz. MyBB.Com.TR sitesindeki içerik-ler 5070 sayılı kanun kapsamında dijital zaman damgasıyla ve DMCA tarafından korunmaktadır.
Tüm hakları, (insafiyet ile) saklıdır.
teknoloji forumu , haber