Mybb Hakkında Soru ve Sorunlarız, Yardım ve Destek için MybbDepo external Adresini Ziyaret Ediniz.
Sponsor Reklam

duyuru Güncel Duyurular!
Güncel MyBB Dökümanları.. Güncel + Orijinal MyBB Sürümleri..
bilgi mybb

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 3.67/5 - 3 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 3.67/5 - 3 oy
[Bilgi] phpMyAdmin'den yedek alma ve geri yükleme [Resimli Anlatım]
#1
php MyAdmin panelin'den MyBB için veritabanı yedeği alma ve geri yükleme işlemi - [Resimli + Detaylı Anlatım Konusu]

Selamün aleyküm arkadaşlar şimdi sizlere mybb veritabanını phpMyAdmin 3.3.10 da (şuanki son sürüm) nasıl yedekler ve yedekleri geri yüklersiniz onu anlatacağım. phpMyAdmin'in eski sürümlerinde yedek almakta bundan çok farklı değil. sadece eski sürümlerde dışarı aktar yerine Dönüştür içeri aktar yerinede İmport vardır. yani aşağıdaki anlatımdaki adımları aynen uyguluyorsunuz ancak dışarı aktar yazan yerlerde Dönüştür'ü içeri aktar yazan yerlerde de İmpot'u seçecek siniz.

Arkadaşlar öncelikle şunu söyleyeyim. Yedeğini alacağınız tabloların boyutu 50mb'dan az ise tabloların hepsini birden yedek alıp geri yükleyebilirsiniz. Ama eğer 50 mb'ın üzerinde ise yedekleri tabloların tamamı olarak alırsanız yedekleri geri yüklerken sorun oluşabilir. Bu durumda tabloları teker teker yada boyutu büyük takloları ayrı olarak diğerlerinin hepsini bir olarak yedek almalısınız. Şimdi ilk olarak toplu yedek almayı terif edeceğim.(Eğer tablolarınız 50 mb'ın altında ise bu adımları tekip edin. Eğer 50mb'ın üstünde ise Aşağıdaki yazıdan okumaya devam edin.)

93286809858392633747.png

54268876568286725588.png

02366961622045848396.png

85617828671349290927.png

Evet toplu olarak yedek aldık. Şimdide büyük olan tabloların yedeklerini ayrı ayrı alalım (Eğer tablolarınız 50'mb'ın üzerinde ise bu adımları takip edin. Eğer 50mb'ın altında ise yukarıdaki admları takip edin)

şimdi 1. ve 2. resimdeki adımları uyguluyoruz 3. resimdeki adımlarıda uyguluyoruz ancak tüm tabloları seçmek yerine boyutu büyük olduğu için sadece posts tablosunu seçiyoruz.
56713115487707711262.png

Aynı işlemleri threads tablosundada uyguluyoruz.
90405285533395288047.png

Aynı işlemleri users tablosundada uyguluyoruz.
16381018559643264566.png

Şimdide geri kalan diğer tabloları seçiyoruz. (Hepsini ctrl+a ile seçin sonra ctrl tuşuna basılı tutarak posts, threads ve users tablolarını seçin. böylece posts, threads ve users tablolarının dışındakiler seçilmiş olacak)
27573960446413649522.png

Yedekleri aldık şimdi yedekleri geri yükleyelim. Bunun için önce ben var olan veritabanını sileceğim, yeniden oluşturup onun içine yedekleri yükleyeceğim.
25553256645082368977.png

56964383090604092821.png

66325627812781439057.png

08991288740635800598.png

59019710617567121723.png

Evet veri tabanımız oluştu 50mb'ın altında olan tablolar için bütün olarak yedek almıştık onu geri yüklemek için phpMyAdmin'in anasayfasına dönüyoruz ve aşağıdaki adımları takip ediyoruz.(yani eğer tablolarınız, 50mb'ın altında ise bu adımları takip edin. Eğer 50mb'ın üstünde ise aşağıdaki yazıdan okumaya devam edin)

50628020012198755419.png

32612850850563816598.png

54280406031809770594.png

38550770293863389372.png

Evet işlemimiz bu kadar yedeğimiz geri yüklendi..

50mb'ın üstünde olan tabloları ayrı ayrı yedek almıştık şimdi onları geri yükleyelim.(Yani eğer tablolarınız 50mb'ın üstünde ise bu adımları takip edeceksiniz.50mb'ın altında ise yukarıdaki adımları takip edeceksiniz.)
60183542154325405619.png

81649799269546043682.png

39244889044293434664.png

24906873312150591973.png

30240241815289921793.png

94102868630992748679.png

96564171878905633383.png

29510297899104579736.png

44961662883372073865.png

Evet veritabanı yedeğimizi geri yükledik... Bakın forumumuz eskisi gibi sorunsuz olarak çalışıyor.
78605187532314014608.png

Hepinize kolay gelsin.. iyi günler.
Cevapla
#2
Şimdi olmuş işte, teşekkürler kardeşim ellerin dert görmesin Göz Kırp
MyBB.Com.TR Sağ Ok XpSerkan.Com Sağ Ok FB.Com/XpSerkan
Google: +MyBBGrup Sağ Ok FaceBook: #MyBBGrup Sağ Ok Twitter: @MyBBGrup Sağ Ok YouTube: ►MyBBGrup
MyBB Destek Sağ Ok MyBB Tema Sağ Ok MyBB Eklenti Sağ Ok MyBB Seo
≧◔◡◔≦ I Love You MyBB (>‿)
Cevapla
#3
Eyvallah kardeşim helal olsun harbi babalar gibi anlatım..

Millet yedek nasıl alınır diye sorup duruyor hiç bakmıyorlar buraya, adam ne güzel emek harcamış 30 resimlik anlatım daha ne olsun ...
Bağış yapmak ister misin?
paypal@mybb.com.tr
Cevapla
#4
Emeğine Sağlık... Çok Güzel anlatım
Cevapla
#5
Temaya ve postbitlere birşey olmaz demi bu adamı yapınca?
Ara
Cevapla
#6
Hiçbirşey olmaz merak etmeyin, adımları doğru bir şekilde uygulayın tamamdır..
MyBB.Com.TR Sağ Ok XpSerkan.Com Sağ Ok FB.Com/XpSerkan
Google: +MyBBGrup Sağ Ok FaceBook: #MyBBGrup Sağ Ok Twitter: @MyBBGrup Sağ Ok YouTube: ►MyBBGrup
MyBB Destek Sağ Ok MyBB Tema Sağ Ok MyBB Eklenti Sağ Ok MyBB Seo
≧◔◡◔≦ I Love You MyBB (>‿)
Cevapla
#7
Eklentiler gidiyor mu peki ? Yedeğini alıcam sonra sitemdeki tüm dosyaları silip mybb tekrar kurup aldğm yedeği mi yüklücem ?
Ara
Cevapla

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Araç-Modifikasyon Ek Dosya Türlerine .rar Eklemek | Anlatım BlackCat 5 4,031 20.04.2012, Saat: 19:31
Son Yorum: Shiniori



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© 2009-2017 MyBB.Com.TR Internet Hizmetleri, MyBBGrup.Com Alt Kuruluşudur.

Web sitemiz dahilindeki tüm sayfalar, bu sayfaları gösteren tüm ekranlar ve içerdiği her türlü bilgi ve bağlı materyal, yerleşim ve öğeler, (çözüm ortaklarının logoları ve yasal hakları hariç) MyBB.Com.TR'ye aittir.
Yazılı izin olmaksızın ve kaynak belirtilmedikçe, (Kaynak göstererek alıntı yapılabilir.) kopyalanamaz ya da yayınlanamaz. MyBB.Com.TR sitesindeki içerik-ler 5070 sayılı kanun kapsamında dijital zaman damgasıyla ve DMCA tarafından korunmaktadır.
Tüm hakları, (insafiyet ile) saklıdır.
teknoloji forumu , tekel haberleri , yabancı dizi haberleri , Film izle , yabancı dizi , kişisel blog , Bft Türkiye , bahis , Astropay satın al , Paykasa al